21 de nov. 2018

ASSEMBLEA DE DELEGADES DE CCOO

Demà dijous 22 de novembre a les 10'30 a la sala 46 de la seu de CCOO a Via Laietana, 16 de Barcelona, ens reunirem totes les delegades dels diferents comitès d'empresa del sector del Lleure Educatiu per informar de com està anant la negociació del IV Conveni.

En aquesta trobada podreu agafar còpies dels fulls informa de la proposta que fem com a CCOO i de la proposta que ens ha fet la Patronal, perquè pogueu fer la difusió entre totes les vostres companyes de l'empresa.

És el moment d'unir esforços.

CCOO som les que treballem i defensem els drets de les treballadores, i deixar clar, que CCOO som les que coneixem la realitat del nostre sector.

#OfensivaCCOO

#IVConveniLleureEducatiu

#LleureEnLluita

Item Reviewed: ASSEMBLEA DE DELEGADES DE CCOO Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural