16 d’oct. 2018

Informació negociació #IVConveniLleure Octubre

Us resumim breument quina és la situació actual.

Després de revisar les propostes de la patronal, que signifiquen un retrocés important en les condicions de treball i en els drets adquirits durant aquests anys en els anteriors convenis, veiem la necessitat de negociar prèviament les taules salarials del 2017-2018, abans de continuar un procés que es preveu llarg i complex.

No podem permetre continuar perdent poder adquisitiu, i mantenir un nivell econòmic marcat per retallades i anys de crisi econòmica.
    Davant d'aquesta proposta ens trobem la negativa d'una patronal, que com a única proposta planteja la recerca conjunta d'alternatives creatives per millorar un sector segons ells intervingut per l'administració. I no preveu pujades salarials fins a partir del setembre del 2019, condicionades per la baixada de costos (perdre millores socials com permisos, millores d'IT, etc...) i una renovació del sector.

El 4 d'Octubre vam tenir amb la patronal la 5a reunió de negociació del Conveni del Lleure i SocioCultural de Catalunya.

◾Sense novetats, la patronal no es mou de la seva postura.

👉Nosaltres seguim assegudes a la taula de negociació..... Però deixem clar, el 🕚 corre, i volem fets.

⏩ O es materialitza la voluntat de negociar, o es trobaran #Lleureenlluita

👇Vols saber les propostes que presenta la patronal per pujar les taules salarials?

Item Reviewed: Informació negociació #IVConveniLleure Octubre Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural