8 de març 2018

8 de Març 2018 VAGA

ENS PLANTEM contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes a la feina

8 de Març del 2018: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

CCOO convoca vaga laboral de 2 hores el 8 de Març del 2018. Amb el lema 'Ens plantem contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes a la feina', la convocatòria té els següents objectius:

- Increments salarials en tots els convenis. Cal apujar més els salaris més baixos.
    - Plans d’igualtat a totes les empreses per evitar la bretxa salarial i totes les discriminacions.
    - Treball estable contra l'ús fraudulent de la contractació a temps parcial, la temporalitat injustificada i les hores extres no pagades. Pla d’intervenció de la Inspecció de Treball.
    - Ratificació, per part del Govern, del Conveni 189 de l’OIT, que regula els drets i les condicions laborals de les treballadores de la llar.
    - Una Llei d’igualtat salarial.
    - Augment del poder adquisitiu de les pensions.
    - Pressupostos per a polítiques de benestar: dependència, salut, educació, criança…
    - Protocols contra l’assetjament i la violència de gènere en el treball.

Vives i lliures!
    Unim-nos per a la igualtat!

Participa en les mobilitzacions!

Convoquem vaga laboral de 2 h el 8 de Març.
    Donem suport a la vaga de consum, a la vaga de cures i a la vaga d’estudiants.
    Concentracions al migdia davant dels ajuntaments.
    Manifestacions descentralitzades a la tarda.

*Les dades del mapa s'aniran actualitzant a mesura que es vagin concretant els actes i les mobilitzacions i, posteriorment, amb imatges de cada un d'ells.

Feu clic per descarregar-vos:
    - el manifest de convocatòria de la vaga laboral del 8 de Març
    - el cartell de la vaga laboral del 8 de Març
    - el cartell 'Jo faig vaga el 8 de Març' per a imprimir
    - la moció que presentaran CCOO i UGT als ajuntaments de Catalunya
    - l'informe de CCOO de Catalunya sobre bretxa salarial (febrer del 2018)

- l'octaveta informativa de CCOO de Catalunya sobre la vaga laboral del 8 de Març
    - l'octaveta informativa conjunta de CCOO i UGT de Catalunya sobre la vaga laboral del 8 de Març

- el model d'adhesió a la vaga del 8 de Març per a Comitès d'empresa, juntes de personal i delegats i delegades de personal
    - el model d'adhesió a la vaga del 8 de Març per a seccions sindicals de CCOO de Catalunya
    Següent
    Aquest és el missatge més recent.
    Entrada més antiga

Item Reviewed: 8 de Març 2018 VAGA Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural