24 de gen. 2018

Ja tenim data per a la constitució de la Mesa Negociadora de Conveni

Continuant amb la línia de mantenir-vos informats del procés de negociació del IV Conveni Col·lectiu del Lleure Educatiu i Sociocultural, us comuniquem que, el pròxim 15 de Febrer es constituirà la Mesa Negociadora de Conveni, de la qual en formem part com a Sindicat majoritari i a la que CCOO portarem les propostes que heu aportat mitjançant el formulari que us vàrem fer arribar a l'octubre i ja es van explicar en les diferents assemblees que hem fet als diferents territoris.

Els membres proposats per part de CCOO som treballadores de tots els àmbits que regula el conveni, donant així cobertura a les propostes de tots els perfils professionals del sector.

Som delegats i delegades, treballadors/es del Sector.

A mesura que anem avançant en el procés negociador us mantindrem informades, puntualment.

La mesa negociadora està formada per:

la part social

• 7 membres de CCOO
    • 6 membres d' UGT
    • 2 membres d' USOC

la part patronal:

• ACELLEC
    • La Confederació
    • ACCAC

Item Reviewed: Ja tenim data per a la constitució de la Mesa Negociadora de Conveni Rating: 5 Reviewed By: .