4 de gen. 2018

Dins de les activitats al voltant de "l'educació que volem" iniciem l'any 2018 amb la jornada "Coeducar per innovar".

L'objectiu és reflexionar sobre la situació de la coeducació a Catalunya i donar eines per treballar-la als centres educatius.

La jornada es farà el 25 de gener a les 18 hores a la seu nacional de CCOO (Via Laietana 16, Barcelona).

El temes a tractar seran:

1. -Estat de la qüestió i reptes de futur en referència a la Coeducació per part del Departament d'Ensenyament.
    Ponent: MARTA CLAR BALLESTEROS (Responsable de polítiques de gènere al Departament d’Ensenyament).

2.- Marc teòric, el perquè de la coeducació i què es pot fer des dels centres educatius.
    Ponent: MERCÈ OTERO  VIDAL (Professora de Secundària).

3.- Propostes d'intervenció concretes per treballar a les aules de primària i de secundària.
    Ponents: MERCÈ GARCÉS FERNÁNDEZ (Mestra de Primària) i MERCÈ GÓMEZ LLOBREGAT (Professora de Secundària).

Modera: MERCÈ MIRALLES CONTE (Mestra i delegada sindical de CCOO)

Les places són limitades i disposarem de servei de canguratge per qui ho necessiti.

Item Reviewed: Coeducar per Innovar: jornada per a docents, suport educatiu i educadors i educadores Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació