8 de juny 2017

EESS a Fundació Marianao

CCOO Lleure Educatiu i Sociocultural revalida la seva majoria absoluta al Comitè d'Empresa de la Fundació Marianao

El passat 6 de juny  les urnes van donar  a la candidatura de CCOO el suport del 96.29 % dels vots, en les Eleccions sindicals  realitzades a la Fundació Marianao.

La feina duta a terme en els darrers quatre anys justifica la solvència del Comitè sortint i reconeix la feina dels nous membres.

Renovació i il·lusió ha estat l'eslògan de la campanya electoral.

Des del Lleure Educatiu de  CCOO volem agrair la tasca realitzada fins al moment pels nostres delegats i delegades i la confiança dipositada per tots i totes els que ens heu votat.

Des de CCOO com sempre donarem suport als nostres representants per tal d'encarar amb fermesa els 4 anys vinents de feina.

Item Reviewed: EESS a Fundació Marianao Rating: 5 Reviewed By: Amadeu Atxara Alcarria