25 de gen. 2017

Eleccions sindicals a Fundació Catalana de l'Esplai

Com molts de vosaltres sabeu aquest any es convoquen eleccions sindicals a Fundació Catalana de l'Esplai.

Aquest dilluns 23 de gener al matí ha estat la constitució de la mesa electoral que esta formada per la persona amb més antiguitat de l'empresa, la de més edat i la més jove.

En breu rebreu un email de l'empresa amb el cens electoral per tal que comproveu si les vostres dades són correctes o hi ha algun error, ja que tenim fins el 9 de febrer per presentar reclamacions a errades en el cens. Si detecteu alguna errada ho heu de notificar a la mesa perquè ho subsanin, l'empresa obrirà un correu específic per poder fer reclamacions.

Sobretot heu de comprovar que el  nom, cognoms, data de naixement i antiguitat siguin els correctes i que estigueu dins el cens.

Us anirem informant de tot el procés electoral.

Ara és el moment també per si alguna o algun de vosaltres voleu presentar-vos per a les llistes de CCOO al Comitè us poseu en contacte amb nosaltres i us explicarem com podeu donar suport i participar com a delegada o delegat del comitè.

Recordeu que
    ELS DRETS ES DEFENSEN O ES PERDEN!
    #​SomMés #SomForts #SomCCOO
    Secció Sindical de Fundesplai a CCOO
    fundesplai@ccoo.cat
    fundesplai.ccoo.cat