26 d’oct. 2016

Reforç al menjador per nens i nenes amb EEE

REFORÇ AL MENJADOR PER A NENS/ES AMB NEE #MenjadorsInclusius

Davant l’increment de nens i nenes  amb NEE ( Necessitats Educatives Especials) que es queden al menjador, la secció sindical de CCOO a Asistentes Escolares, SL va traslladar a l’empresa la necessitat de contractar a noves treballadores per fer de reforç en l’horari de menjador. Aquest increment de nens/es  dificulta les tasques diàries dels equips provocant un problema organitzatiu cada cop més complexa.

Aquest objectiu ja ha començat a donar els seus fruits a la província de Girona.
    A Barcelona,  amb l’inici del nou curs,  estem recollint les dades per veure quina és la situació actual i aconseguir la mateixa fita.

#LluitaAmbCCOO

Item Reviewed: Reforç al menjador per nens i nenes amb EEE Rating: 5 Reviewed By: Federació CCOOEducació