11 de febr. 2016

ESTUDIO DIAGNÓSTICO DE BUENAS  PRÁCTICAS ERGONÓMICAS

Feu clic a la imatge per descarregar el PDF
    La "Federación de Enseñanza de CCOO" publica una guia de bones pràctiques ergonòmiques.
    Aquesta guia que posem a la vostra disposició és un dels resultats del "Estudio  de diagnòstico preventivo y buenas prácticas ergonòmicas en el sector de ocio educativo i animación sociocultural.

Eines web i dispositius mòbils I (acció AS-0141/2014), finançat per la Fundació per a la Prevenció de Riscos Laborals. Forma part d'un projecte global en el qual els signants del conveni col·lectiu de Lleure educatiu i animació sociocultural, han estat executants i sol·licitants alhora de projectes vinculats a aquest. Les organitzacions que han participat en aquesta aventura han estat la Federación de Enseñanza de CCOO, la Federación de Servicios Públicos d'UGT, l'Asociación Española de Empreses de Iniciativa y Servicios Sociales (AEEISSS), la Federación Estatal de Organizaciones Empresariales de Ocio Educativo y Sociocultural (FOESC) i l'Asociación Nacional de Centros d'Animación, Enseñanza y Formación Sociocultural (ANESOC). En l'elaboració de la Guia s'han emprat diferents tècniques i eines de recollida d'informació (qüestionaris, entrevistes, observació i desenvolupament de cercles de prevenció).

Item Reviewed: Primer estudi a nivell estatal sobre la Salut Laboral al Lleure Educatiu i Sociocultural Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural