15 de gen. 2016

Aclaparadora victòria de #CCOO a les EESS de la UTE MagmaPro

Durant el dia d'avui han tingut lloc les eleccions sindicals a la UTE MagmaPro, empresa que gestiona part del programa de Suport Educatiu de les Escoles Bressol de l'Institut Municipal d'Educació de Barcelona.

Les eleccions han tingut un elevat índex de participació, han votat un 83,72% de les treballadores. CCOO ha obtingut una victòria aclaparadora amb 91 vots (84%) i obtenint 7 dels 8 possibles delegats.

Des de CCOO volem fer pales el nostre agraïment a totes les treballadores que han decidit participar de la nostra candidatura, i a totes aquelles que han decidit votar-nos. A les nostres delegades electes ara els hi esperen quatre anys de treball i lluita, tan per defensar el drets laborals de les treballadores de Suport, com per ajudar a organitzar a totes les treballadores de Suport de Barcelona.

Item Reviewed: Aclaparadora victòria de #CCOO a les EESS de la UTE MagmaPro Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural