20 d’abr. 2015

Des del Lleure Educatiu de CCOO lamentem profundament el tràgic incident que ha tingut lloc avui dilluns, 20 d’abril, a l’Institut d’Educació Secundària Joan Fuster de Barcelona, un alumne, ja detingut, ha atacat el personal docent i l’alumnat, causant la mort d’un professor i diversos ferits.

CCOO, des del més intens dolor i commoció, expressa la seva solidaritat amb les persones afectades, les seves famílies i tota la comunitat educativa de l’Institut.
    CCOO es posa a disposició del centre per al suport que necessitin.

Volem expressar el nostre rotund i contundent rebuig a qualsevol tipus de violència al món educatiu.

Igualment, des de la Federació d'educació de CCOO, us convoquem de manera unitària amb la resta d'organitzacions i sindicats de l'educació de Catalunya a les concentracions silencioses als centres educatius de Catalunya, demà dia 21 d'abril a les 12 hores.

Item Reviewed: Concentracions silencioses en rebuig de les tràgiques agressions comeses a l'IES Joan Fuster Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural