27 d’abr. 2015

1 de maig 2015

1 de maig de 2015

'Precarietat és explotació. Treball i salaris dignes + protecció social'

Fes clic per baixar el cartell
    El Primer de Maig, CCOO torna a reclamar polítiques al servei de la ciutadania. Amb el lema 'Precarietat és explotació. Treball i salaris dignes + protecció social' cal reivindicar amb força unes polítiques que estiguin al servei de la ciutadania i que defensin i reconstrueixin el nostre malmès estat del benestar. Calen governs que siguin al costat de les persones i contra les retallades que han provocat una progressiva pèrdua del poder adquisitiu de la gent treballadora,  dels pensionistes, de les persones que es troben a l’atur i de totes aquelles que ja han esgotat les prestacions, que són desenes de milers i van en augment.

CCOO convoca els treballadors i les treballadores a participar en les manifestacions del Primer de Maig, que tindran lloc a les principals ciutats de Catalunya.

Barcelona, 11.30 hores. Ronda de Sant Pere / Passeig de Gràcia.
    Girona, 12.00 hores. Plaça de la Independència.
    Tàrrega, 12.30 hores. Plaça Riambau.
    Tarragona, 12.00 h. Plaça Imperial Tàrraco.
    Tortosa, 12.00 h. Plaça del Carrilet.

Sabadell, 29 d'abril- 18.00h. Plaça del Doctor Robert.

Feu clic per veure:
    - el manifest unitari de l'1 de maig del 2015 'Precarietat és explotació. Treball i salaris dignes + protecció social'
    - l'octaveta de l'1 de maig del 2015 'Precarietat és explotació. Treball i salaris dignes + protecció social'

Item Reviewed: 1 de maig 2015 Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural