4 de març 2015

Ratificació del preacord del Conveni del Lleure

Ahir es va tancar el procés participatiu de l'afiliació per la validació o no del preacord assolit a la negociació del III Conveni Col·lectiu del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya.

La votació es va realitzar de forma telemàtica, van participar un 78'4% dels treballadors afiliats/des, dels quals, un 95'4% van votar afirmativament i un 4'6% van votar en contra.

Ahir mateix a la tarda, el Consell de la Federació d'Educació de CCOO (màxim òrgan de decisió entre congressos) va ratificar per unanimitat la proposta de la comissió negociadora i el posicionament de l'afiliació.

Un cop el text sigui validat per totes les parts, signat i registrat al Departament d'Empresa i Ocupació, podreu trobar al nostre web una còpia del text integre. El Conveni no entrarà en vigor fins que no surti publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya

Item Reviewed: Ratificació del preacord del Conveni del Lleure Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural