27 de març 2015

28 d'abril, Dia internacional de la salut i la seguretat en el treball

El 2015 es compleix el vintè aniversari de la publicació de la Llei de prevenció de riscos laborals (LPRL), i si mirem enrere podem veure que gran part dels seus objectius estan encara pendents de complir-se i que la realitat socioeconòmica a Espanya ha sofert canvis significatius des d’aquella data.

CCOO ens comprometem en aquest 28 d’Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, a intentar aconseguir el compromís dels partits polítics i de la societat amb la salut pública en general, i amb la laboral en particular. Perquè en el segle XXI l’objectiu de malaltia i accident laboral zero deixi de ser una fórmula retòrica i passi a formar part de la realitat del món del treball.

Feu clic per veure el díptic Les retallades atempten contra la democràcia i la salut a la feina
    Cartell campanya
    Fes clic per descarregar la Convocatòria
    Descarrega el Díptic