26 de febr. 2015

Dia Internacional de les Dones 2015

Un any més, la Secretaria de la Dona i Cohesió Social de CCOO prepara els actes del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones.

El sindicat dóna suport a la manifestació unitària del diumenge 8 de març, a les 12.00 h, a la plaça de la Universitat de Barcelona.

A més, celebrarà la Jornada d'acció central el dilluns 9 de març, a les 9.30 h, a la seu de CCOO a Via Laietana, 16, de Barcelona:
    De 9.30 h a 11.30 h, espai per a la reflexió: taula rodona moderada i conduïda per Josep Maria Romero, secretari d’Organització de CCOO de Catalunya, amb
    -Amparo Loren, secretària general de la Secció Sindical de l’Hospital Arnau de Vilanova i secretària d’Acció Sindical de la Federació de Sanitat a Lleida: “Experiències i mobilitzacions a la sanitat pública”.
    -Raquel Serrano, professora de dret a la Universitat de Barcelona: “Bretxa salarial: el seu origen i com fer-hi front”.
    -Alba Garcia, secretària de la Dona i de Cohesió Social de CCOO de Catalunya: “Claus del present per construir el futur”.
    D’11.45 h a 12.45 h, acció reivindicativa (concentració a la porta de la seu de Via Laietana).

Feu clic per veure:
    - El manifest de CCOO del Dia Internacional de les Dones
    - El cartell de CCOO del Dia Internacional de les Dones

#TreballVidaDrets
    #8MTreballVidaDrets

Item Reviewed: Dia Internacional de les Dones 2015 Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural