5 de des. 2014

Programa especial a TV3: CCOO, 50 anys d'història de Catalunya

Data: 18/12/2014
    Hora: 23.30
    Lloc: Televisió de Catalunya-TV3()
    Programa especial de Televisió de Catalunya

La televisió pública catalana s'ha sumat a la celebració del 50è aniversari del primer sindicat de Catalunya i ha produït un programa especial d'una hora de durada sobre aquest fet històric on es farà un repàs d'aquests cinquanta anys de CCOO de Catalunya des de la seva creació a Sant Medir fins als nostres dies. El documental recull la participació fonamental del sindicat en la història de Catalunya i en la millora de les condicions laborals i socials dels catalans i les catalanes, i fa un recorregut pels fets històrics que han tingut lloc al nostre país i on CCOO ha tingut un paper molt destacat. A més,  també fa una reflexió sobre el present i el futur del sindicat en la nostra societat en canvi permanent.

En el reportatge es dóna veu a moltes persones que han format i formen part de la història de CCOO de Catalunya, però també hi ha veus externes que valoren el paper que ha tingut, té i tindrà el sindicat en la construcció d'una Catalunya amb més i millors drets socials i laborals. Un programa molt interessant i necessari que s'emetrà el 18 de desembre a partir de les 23.30 h a TV3

Item Reviewed: Programa especial a TV3: CCOO, 50 anys d'història de Catalunya Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural