5 de nov. 2014

#EnsTrobareuAlCarrer

Les patronals no es presenten a la darrera reunió de negociació del 3r Conveni del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya.

Les Patronals (ACELLEC, La Confederació i ACCAC) van rebentar les negociacions del conveni fent arribar un correu electrònic amb menys de 24 hores d'antelació on venien a plantejar que com les propostes sindicals no responien a les seves expectatives no calia trobar-nos.
    Veritablement, aquesta postura equidistant entre la prepotència i la rebequeria infantil, deixa les negociacions del conveni en una situació molt feble, que ve a sumar-se als quatre anys de congelació salarial que han assolit allargant les negociacions amb postures ultralliberals, únicament basades en la desregulació sociolaboral del sector i en la perdua de drets dels treballadors.
    Evidentment la voluntat de CCOO és assolir la signatura del 3r conveni, però no a qualsevol preu.
    Si les Patronals no volen trobar-nos a la mesa de negociació, ENS TROBAREU AL CARRER

Item Reviewed: #EnsTrobareuAlCarrer Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural