24 de nov. 2014

"Per una Catalunya que reconegui els drets socials de tots els ciutadans i ciutadanes del nostre país tornem a dur la nostra veu al carrer.

Les polítiques desenvolupades en els darrers temps pels governs d’Espanya i de la Generalitat de Catalunya han suposat un increment de les desigualtats socials incrementant el nombre de persones que viuen per sota el llindar de la pobresa o en risc d’exclusió social.

L’incipient estat del benestar construït a partir de les reivindicacions socials s’ha anat desmuntant amb una política de retallades i privatitzacions que han deteriorat els serveis públics i han qüestionat drets fonamentals com el dret a l’habitatge, el dret al treball digne, la sanitat o l’educació..."

Fes clic a la imatge per llegir el document sencer

Item Reviewed: "Cal garantir l’accés de tots els infants i joves a les activitats d’educació en el lleure" Volem decidir x una Catalunya Social Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural