29 de set. 2014

El proper dimarts 30 de Setembre i dijous 2 d’octubre a les 18h, des del sector del Lleure Educatiu de CCOO Educació us convoca al Personal Vetllador de Catalunya a ASSEMBLEES obertes les seves seus de GIRONA i BARCELONA per tal de poder debatre sobre la situació de precarietat laboral a la qual ens veiem sotmesos cada inici de curs, així com també per posar damunt la taula diverses propostes per tal de poder plantejar respostes i accions comunes enfront la retallada d’hores i l’obertura del període de consultes que han iniciat tres de les empreses gestores del servei (BASIC, FUNDACIÓ CATALANA DE L’ESPLAI i FUNDACIÓ PERE TARRÉS) amb els representants legals dels treballadors/es per la reducció jornada de treball i conseqüentment reducció quantia salarial.

És molt important la vostra assistència i participació. És moment de recolzar-nos els/les uns/es als altres i veure que no estem patint de manera individual, sinó que som un col·lectiu atacat i que, per tant, hem de donar respostes col·lectives.

Els treballadors i treballadores dels serveis territorials de Catalunya Central, Tarragona, Terres de l’Ebre i Lleida que no pugueu assistir per una qüestió geogràfica, tindreu  la possibilitat de seguir en streaming (reproducció en temps real) l’emissió en directe de l’assemblea que celebrarem el dijous 2 d’octubre a Barcelona. Podreu fer-ho en aquesta mateixa pàgina
    Feu clic a la imatge per descarregar-vos el cartell en pdf. Us agraírem que en féu la màxima difusió possible!

Item Reviewed: Rating: 5 Reviewed By: Lleure Educatiu i Sociocultural